5: Tarzan suurlinnas: võrgusuhtluse eripäradest

 Tundub, et see reegel ühendab kõiki teisi reegleid. Aga nii ongi. Selleks, et olla abivalmis ja kasulik nettis on vaja iga 10 Virginia Shea käsust. "Andesta teistele nende eksimused" on minu meelest kõige tähtsam, sest arvuti ning kogu internet on koht kus saab igaüks leida oma hämmastust tekitava küsimusele lahendust.

Nettis võib igaüks olla algaja ja seepärast küsida mõni lihtne küsimus. Kui keegi ei vasta siis ta võib leida vale vastus oma küsimusele või üldse kulutada paar tundi et jõuda vastuseni.
Tihti on olemas kas veebifoorumites ja sotsiaalvõrgustikes mingi inimene punase märgiga kus on kirjutatud "moderaator" kelle peamine töö on aidata teisi kui ka suunata algajaid veebiplatvormis.

Minu kogemus algas sellest, et oli sotsiaalvõrgustik #1 ja sotsiaalvõrgustik #2. Olin päris noor (umbes 13.a) ja meeldis suhelda sotsiaalvõrgustikus #1, aga pidin kolima teisesse sotsiaalvõrgustikusse, sest seal olid ja on praegu rohkem seadmeid. 

Ühe aasta pärast ka teised inimesed hakkasid teist sotsiaalvõrgustiku kasutada. Mul oli tol ajal soov ja aeg vastata nende küsimustele võrgukogukonnast ja ma tõi esimese sotsiaalvõrgustiku kogemust näiteid, et nad saaksid aru millest on lugu.

Pärast seda sai see "rühm" hakata suhtlusvõrgustikku rahulikult kasutama ja me säilitame kontakti ning jääme lähedasteks sõpradeks, hoolimata sellest, et elame üksteisest sadade kilomeetrite kaugusel. 😃

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

8: IT proff...?

9: IT juhtimine ja riskihaldus

12: Inimese ja arvuti suhtlus, ergonoomika ja kasutatavus