3: Uus meedia

 Uus meedia on uus formaat massimeedia olemasoluks.

Web 2.0 on muutunud palju rohkem sotsiaalse innovatsiooni nähtuseks kui tehnoloogiline uuendus. Uue meedia kommunikatiivsed ja tehnilised omadused on aktiveerinud publiku, kes on liikunud passiivsest teabe tarbimisest tootmiseni mis tahes kujul ja piiramatus mahus. Niinimetatud "community-engaged" kogemus näitab, et inimesed ühiskonnas on võimelised looma suurt hulka erinevat infot kasutades nende oma teadmiste varu. Kuid nende usaldusväärsus ei ole alati usaldusväärne ja võib sisaldada eksitava infot.

Varem olid paberlehed ainus õigeaegse uudiste kajastamise allikas. Juba nüüd on nad turul vähem nõutud ja kolivad internetti, sest just seal on praegu kogu ühiskond, kes pärast uudiste saamist jätkab nende kiiret arutelu foorumites ja kommentaarides.
Hoolimata sellest, et uus meedia loob interaktiivse virtuaalse reaalsuse, mis tarbijat kinni hoiab on uusmeedial suur puudus "informatsioonifiltrite" puudumine. Võrreldes tavameediaga kus oli mingisugune tsensuur. 

Nagu kõigis uutes asjades, on ka igal asjal omad puudused ja nendega tuleb toote kasutamisel lihtsalt arvestada.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

9: IT juhtimine ja riskihaldus